BEMUTATKOZÁS JÁTÉKOK EGYSZERVOLT SULI  

inSeries

inSeries játékprogram Android és iOS operációs rendszert futtató eszközökre

A játékban a feladat a játékmező szélén elhelyezett alakzatokat a játéktér megfelelő helyére behúzni. Ehhez a kívánt alakzatra kell az ujjunkat tenni, elmozgatni a kívánt pozícióba, majd ott elengedni azt. Hogy a helyes pozíciót megtalálja a játékos, fel kell ismernie a játéktéren kialakított alakzatok sorrendjét, illetve azok több tulajdonságát. Ezáltal a játék fejleszti a gyerekek logikai képességeit, segít a forma felismerés és koncentráció javításában.

Az eszközre való telepítés feltétele, hogy azon Android 2.1-es vagy iOS 4.3-as operációs rendszer legyen telepítve.
A játék indítását követően az egyszervolt suli figurájának animációját láthatjuk, melyet érintéssel lehet bezárni, így nem kell azt feltétlenül minden indítás alkalmával végignézni. Ezután tárul elénk a főmenü, ahol a legfőbb információk, mint a játék leírása tanárok és diákok részére, továbbá a játék névjegye szerepelnek. A főmenüből a legjobbak menüpontban érjük el azon játékosok listáját, akik a legjobb koncentrációval és logikával felkerültek a legjobb 10 teljesítési időt elérők közé. Ez egy globális lista, melyre aktív internet kapcsolat segítségével véshetjük be a nevünket, így oda a föld bármely pontjáról felkerülhet a játékos. A beállítások között megadható a játékos neve, a játéktér mérete, illetve rezgés rendelhető az egyes mozzanatokhoz. Utóbbi Androidos eszköz esetén játék közben a menügomb segítségével is beállítható.

A főmenü legelső menüpontja indítja el magát a játékot, azokkal a beállításokkal, melyeket abban megadtunk. A játéktér a beállításokban megadott nehézségi szinttől függően kerül megjelenítésre. Könnyű fokozaton 6, közepesen 8, nehéz fokozaton 10 az elhelyezésre váró alakzatok száma. Ha a megfelelő pozícióba került az alakzat, akkor az a helyén ragad, ha egy másik alakzatra próbálja a játékos helyezni, akkor automatikusan visszaugrik a kiinduló pozícióba, és ha rossz helyre kerül, akkor továbbra is mozgatható marad. Könnyű fokozaton 4, közepesen és nehézen további 8-8 pálya játszható. Minden sikeresen teljesített pálya után az egyszervolt suli figurája jelzi, hogy milyen eredménnyel zártuk azt. Ha elég gyors volt a játékos, a figura azt kitörő örömmel jelzi, majd továbbléphetünk a következő pályára.
A játék véget ér, ha az adott nehézségi szint összes pályáját sikeresen teljesítette a játékos, ekkor kiderül sikerült-e neki a legjobbak listájára felkerülni. Ha nem, rövid pihenő után már gyakorlattal kezdhet neki ismét az alakzatok elhelyezésének.




Kapcsolat