Bubbee játékprogram Android és iOS operációs rendszert futtató eszközökre
A játék lényege, hogy az egymás mellett álló azonos színű buborékokat megérintve kipukkasszuk azokat. Legalább két egymáshoz kapcsolódó azonos színű buborékot lehet kipukkasztani, melyek azután elszállnak. Extra pont jár háromnál több buborék eltávolításáért. A játék fejleszti a gyerekek matematikai készségeit, segít a halmazok megértésében és az azonosság - különbözőség felismerésében.
Az eszközre való telepítés feltétele, hogy azon Android 2.1-es vagy iOS 4.3-as operációs rendszer legyen telepítve.
A játék indítását követően az egyszervolt suli figurájának animációját láthatjuk, melyet érintéssel lehet bezárni, így nem kell azt feltétlenül minden indítás alkalmával végignézni. Ezután tárul elénk a főmenü, ahol a legfőbb információk, mint a játék leírása tanárok és diákok részére, továbbá a játék névjegye szerepelnek. A főmenüből a legjobbak menüpontban érjük el azon játékosok listáját, akik a legjobb stratégiával felkerültek a legtöbb 10 pontot elérők közé. Ez egy globális lista, melyre aktív internet kapcsolat segítségével véshetjük be a nevünket, így oda a föld bármely pontjáról felkerülhet a játékos. A beállítások között megadható a játékos neve, a játéktér mérete, illetve rezgés és hangeffektek rendelhetők az egyes mozzanatokhoz. Utóbbi kettő Androidos eszköz esetén játék közben a menügomb segítségével is beállítható.
A főmenü legelső menüpontja indítja el magát a játékot, azokkal a beállításokkal, melyeket abban megadtunk. A játéktér mérete a 7 sor 7 oszloptól a 12-ig terjed. A cél, hogy minél több, egymáshoz kapcsolódó buborékot pukkasszunk ki azokat megérintve. Ehhez biztosít lehetőséget az eszköz forgatása. Ekkor ugyanis a buborékok negatív gravitáció irányába mozdulnak el, átrendezve sorrendjüket. Ha minden buborék eltávolításra került, bónuszként 30 ponttal növekszik meg az elért eredmény. Ha olyan helyzetben vannak a buborékok, hogy nem lehetséges 2, vagy annál több kipukkasztása, akkor kapunk egy figyelmeztetést, miszerint nem áll rendelkezésre több kipukkasztható buborék, továbbléphetünk a következő pályára.
Minden pálya után az egyszervolt suli figurája jelzi, hogy milyen eredménnyel zártuk azt. Ha elegendő pont gyűlt össze, a figura azt kitörő örömmel jelzi. 10 pálya áll rendelkezésre, hogy elegendő pontot szerezzen a játékos a legjobbak listájára való felkerüléshez. Ha ez nem sikerült, a tízedik pálya után visszanavigálhatunk a főmenübe, ahol ismét próbálkozhatunk az adott pályamérettel, vagy beállíthatunk egy másikat is, azon téve próbára logikai készségünket.
|